سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ستیزه گریِ بسیار، دوستی در کار نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
کل بازدید :19962
تعداد کل یاداشته ها : 19
103/2/7
1:11 ص

در پی بازداشت و محاکمه (م- ط) بنیان‌گذار فرقه انحرافی «عرفان حلقه» و محکومیت وی به هفت سال زندان، برخی از مسترهای این فرقه که برای ادامه فعالیت، در آمریکا رحل اقامت گزیدند، به‌تازگی مرکزی را تحت عنوان «بنیاد پژوهش و گسترش آثار و افکار محمدعلی طاهری» در ایالت کالیفرنیای این کشور تأسیس کرده‌اند. نکته درخور توجه اینکه هیئت مدیره این بنیاد که اهداف خود را آموزش، پژوهش و گسترش نظریات علمی- معرفتی بنیان‌گذار «عرفان حلقه» اعلام کرده است، به‌منظور اثبات جیره‌خواری خود از دولت آمریکا، همکاری خود را با مرکز به‌اصطلاح پژوهشی «اینتر.یونیور.سالیسم» آمریکا آغاز کرده است.


  

صدها نفر از دانشجویان یکی از دانشگاه‌های آنکارا، دیروز در مقابل مقر نخست‌وزیری این کشور تظاهرات کردند و خشونت اعمال شده از سوی نیروهای امنیتی ترکیه در اوایل هفته گذشته در داخل دانشگاه خود را محکوم کردند. این دانشجویان که تعداد آن‌ها به 500 نفر می‌رسید، خواستار بازخواست «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر و آزادی تعدادی از دوستان زندانی خود شدند. نیروهای امنیتی ترکیه در آنکارا تلاش کردند با استفاده از گاز اشک‌آور و ماشین‌های آب‌پاش دانشجویان معترض به حضور اردوغان در این دانشگاه را متفرق کنند.

  


  

سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد: بیش از هشتاد کودک در زندان‌های رژیم بحرین در بازداشت به‌سر می‌برند و مورد ضرب‌وشتم قرار دارند. شواهد سازمان‌های حقوق بشری نشان می‌دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل‌خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقص عضو شده‌اند و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز خود سقط جنین کرده‌اند .


  

سیدمحمد خاتمی به‌تازگی در جلسه‌ای بار دیگر بر استفاده از ظرفیت اختلافات میان اصول‌گرایان تأکید کرد. وی که با راه‌اندازی کمیته‌ای، پیگیر مسائل انتخاباتی است، در این‌باره گفت: اختلافات بین اصول‌گرایان یک فرصت طلایی است که برای ما به وجود آمده و باید از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم. وی افزود: ما باید هرچه سریع‌تر سازماندهی کنیم و شبکه اجتماعی راه‌اندازی کنیم و از این فرصت طلایی استفاده کنیم.

  


  

یک وبگاه فرانسوی نوشت: «یک خانوداه محترم» اولین فیلم داستانی «مسعود بخشی» است که وی بعد از جعفر پناهی و محمد رسول‌اف، مظهر سینمای مقاومت(!) در ایران محسوب می‌شود. این در حالی است که این فیلم با وارونه جلوه دادن جامعه ایران و ارزش‌های دفاع مقدس، مورد انتقاد گسترده مردم و دلسوزان انقلاب قرار گرفته است.


  
  
   1   2      >