سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند، اقتدا کننده به پیامبرش و پی سپارِ راه اوست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :7
کل بازدید :20007
تعداد کل یاداشته ها : 19
103/2/16
12:38 ع

پس از افشاگری صورت‌گرفته از سوی محمدعلی امانی (معاون سیاسی شهید لاجوردی) در مصاحبه با یکی از مجلات، مبنی بر همدستی بهزاد نبوی با گروهک تروریستی منافقین، یکی از رسانه‌‌های جریان فتنه که ....

ادامه مطلب...

  
  

همزمان با تحولات مصر و نزدیک شدن شکست سکولار‌ها در برابر اسلام‌خواهان در این کشور، پیاده‌نظام جریان فتنه در خارج از کشور با احساس خطر از این مسئله به کمک جریان سکولار مصر شتافتند و پنج نفر از ضدانقلاب فراری (محسن کدیور، عبدالعلی بازرگان، محمود صدری، صدیقه وسمقی و حسن یوسفی اشکوری) با انتشار نامه‌ای سرگشاده به مصری‌ها خواستار «غیردینی» شدن قانون اساسی این کشور شدند! نامبردگان در این نامه از مصری‌ها خواسته‌اند تا با غیردینی کردن قانون اساسی‌شان، نظام سیاسی خود را شبیه جمهوری اسلامی نکنند! در بخشی از این نامه؛ با تئوریزه‌کردن سکولاریسم، نوشته شده است: «آشکار است که سیاست‌ورزی و کشورداری اقتضائاتی دارد که غالباً فروتر از شأن نهاد دین(!)

ادامه مطلب...

  
  

پایگاه اینترنتی آسیاتایمز 22 دسامبر 2012 (2 دی) به بررسی چشم‌انداز تحولات منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا پرداخت و نوشت: سال 2013 سالی مهم برای جنگ و صلح در خاورمیانه خواهد بود. پاسخ این پرسش که چه کسانی دست بالا را در قدرت خواهند داشت و یا آیا منطقه تحولات منفی یا مثبت را تجربه خواهد کرد یا خیر، دشوار است؟ اما می‌توان با نگاهی دقیق به جنس تحولات، نمایی کلی از وضعیت آینده آن‌ها به دست آورد. ملت‌سازی در کشورهای انقلاب‌دیده تونس و مصر ادامه خواهد یافت و بحرین و اردن احتمالاً شاهد تداوم کشمکش سیاسی برای تغییرات خواهند بود.

 

 

ادامه مطلب...

91/10/3::: 9:5 ع
نظر()
  
  

پس از آنکه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به رسالت مبعوث شدند، سران مشرک مکه که منافع خود را در خطر می‌دیدند، به انحای مختلف سعی داشتند از رسیدن پیام اسلام به گوش مردم جلوگیری کنند. یکی از اقدامات جالب سران مشرک برای اینکه مردم مکه سخنان پیامبر(ص) را نشنوند و به گمان آنان، گمراه نشوند، پیشنهاد گذاشتن پنبه در گوش‌های مردم بود(!)

ادامه مطلب...

  
  

سازمان یونسکو تصمیم یک دانشگاه علوم انسانی با مدیریت شیرین عبادی در لبنان راه‌اندازی کند. یکی از اهداف راه‌اندازی این دانشگاه از نگاه این سازمان، اعطای بورسیه به فعالان اصلاح‌طلب(فتنه‌گران) برای ادامه تحصیل در این دانشگاه است.


  
  
<      1   2